Dikuasakan oleh Blogger.

Ahad, 7 Mei 2017

MODUL PERIBAHASA PT3


Latihan untuk meningkatkan kemahiran peribahasa ini mengandungi beberapa latihan  yang telah disediakan oleh guru dalam pelbagai bentuk soalan.Para pelajar boleh cuba membuat latihan kemudian boleh menyemak sendiri kerana cikgu menyediakan skema jawapan...tapi biar jujur ye.Buat latihan dahulu kemudian baharu tengok jawapan.

MUAT TURUN  MODUL LATIHAN  PERIBAHASA(DOWNLOAD)

  👉 SILA KLIK SKEMA JAWAPAN MODUL LATIHAN PERIBAHASA DI SINI 😄

29 ulasan:

  1. terima kasih.. saya guna modul ini untuk ulang kaji.. sangat membantu.. terima kasih sekali lagi.

    BalasPadam
  2. assalamualaikum..saya mohon izin untuk jadikan modul ini sebagai latihan kepada murid saya,,terima kasih...dari smk limbang sarawak..

    BalasPadam
  3. terima kasih mempermudah kerja kami..moga urusan cikgu juga akan dipermudah oleh Nya

    BalasPadam
  4. terima kaisih. mohon untuk berkongsi cikgu.

    BalasPadam
  5. Tq. Sy guna ye. Sangat membantu

    BalasPadam
  6. siapa boleh cakap dengan saya terima kasih

    BalasPadam
  7. mohon kongsi ye cikgu. terima kasih

    BalasPadam
    Balasan
    1. diizinkan.sama2.moga bhn yang dikongsikan ini bermanfaat.

      Padam
  8. Salam Cikgu. Mohon izin guna bahan cikgu untuk PdPR dengan anak2 murid saya. Terima kasih. Semoga dimurahkan rezeki cikgu. Aamiin

    BalasPadam
  9. TERIMA kASIH CIKGU ATAS PERKONGSIAN YANG SANGAT BERMANFAAT. sEMOGA CIKGU DAN KELUARGA SENTIASA DALAM RAHMAT ALLAH. SAYA MOHON KOBGSIKAN BAHAN CIKGU DENGAN ANAK DIDIK SAYA.

    BalasPadam
    Balasan
    1. sama2..moga bermanfaat..aamin..boleh berkongsi..diizinkan

      Padam
  10. assalamualaikum cikgu...mohon izin menggunakan bahan cikgu ni. terima kasih atas perkongsian bhn yg amat membantu dlm pdpc. semoga cikgu murah rezeki.

    BalasPadam

 

JOM IKUTI BLOG SAYA

"Masa itu emas"